وب سایت سیتی هک

به وب سایت سیتی هک، مرجع کوچیک هک، خوش اومدید.

وب سایت سیتی هک

به وب سایت سیتی هک، مرجع کوچیک هک، خوش اومدید.

گوشی های اندرویدی چند درصد از وای فای ها را هک میکنند

مبین دهقانی | چهارشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۸ ب.ظ

سلام. تو مطلب زیر میخوام بهتون بگم که هر کدوم از برند های گوشی سازی

(گوشی های ساخته شده توسط اونا)چقدر میتونن وایفای ها رو هک کنن.

البته نظر هر کسی متفاوته.

باید یگم که من، این تست ها رو انجام ندادم.من فقط جست و جو کردم و به این

درصد ها پی بردم

گوشی های هواوی 40 % از وای فای ها رو هک میکنن


گوشی های سونی 60 % از وای فای ها رو هک میکنن


تبلت ها 30 % از وای فای ها رو هک میکنند


گوشی های سامسونگ 80 % از وای فای ها رو هک می‌کنند


و گوشی های آیفون 90 % از وای فای ها رو هک میکنند.


همونطور که گفتم، هرکسی نظر متفاوتی داره.

من که خودم یه گوشی هوآوی دارم.با امتحان هایی که انجام دادم متوجه شدم که تو حد همین 40 % هک میکنه.

  • ۹۵/۰۷/۲۸
  • مبین دهقانی

نظرات  (۱)

تنها فایل کامل و زیپ شده در دستان ما .

دیتابیس ایرانسل با پیش شماره های ۹۳۵ ۹۳۶ ۹۳۷ ۹۳۸ ۹۳۹  

با قیمت باور نکردنی ارزانتر از قیمت های گفته شده .

بازار که میدن دست بچه هم هست دونه دونه فایل میدن و حجم هر فایل 200 مگ هست ولی مال ما هر فایل 1 گیگ هست که توی زیپ 1 گیگی فشرده شده و باز کنی حدود 15 20 گیگ میشه .

بعضیا هستن که بی ناموسی و نامردی می کنن فایل های ناقصی که 200 مگ هس دارن اونو میفروشن نمیدونم چه بلایی سرش آوردن از داخلش پاک کردن یا نمیدونم کلا ناقص هست . فایل درست دست ما هر فایل حدود 1 گیگ هست .

✔ همراه با تست رایگان ✔

آیدی تلگرام : aqariza@

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی